GRATIS IN JE MAILBOX

6x hoe jij aan waardevolle content komt

Het bedenken van waardevolle content kan soms knap lastig zijn, dat snap ik maar al te goed! Daarom heb ik een mail geschreven met daarin 6x hoe jij aan waardevolle content kan komen. 

Klik hieronder op geef mij tips, dan kun je je gegevens achterlaten en krijg je de mail meteen in je mailbox!

Wanneer je je aanmeldt voor de challenge bewaar ik jouw gegevens op een veilige plek: privacyverklaring

Er gingen al.. voor jou!

HEY CREATOR!

Mijn naam is Emel Koç en ik ben De Content Coach voor creatieve ondernemers die consistent zichtbaar willen zijn bij hun ideale doelgroep en potentiële klanten. Ik geloof erin dat jouw verhaal op z’n allerallerallerbest is als je ‘m zelf vertelt. Daarom leer ik creatieve ondernemers hoe zij dit verhaal het beste zelf naar buiten kunnen brengen op zoveel mogelijk verschillende manier. Dit doe ik met contentmarketing, ik begeleid creatieve ondernemers met 1-op-1 Contentsessie-trajectenContent Calls of ze kunnen zelf aan de slag met De Content Courses.

Wat anderen zeggen over De Content Coach
Iep Bergsma | Fotograaf, auteur, spreker 

“De Content Call die ik met Emel heb gehad was echt een feestje. En niet alleen dat, het was ook nog eens waardevol. 

Emel had de call goed voorbereid. Ik merkte echt dat ze zich had verdiept in mijn onderneming en online zichtbaarheid. Ondanks dat dat al heel goed gaat, wist ze toch nog hele fijne tips te geven waar ik écht iets mee kan. Ik ben direct aan de slag gegaan met de tips van Emel en het kan niet anders dan goed komen. 

Ook als je al goed op weg bent en een sterke personal branding hebt, is de content call zeker een aanrader. 

De extra paar ogen die met je meekijken werkt heel verfrissend.”

Daniëlle Jiskoot | The Drag Agency

“De Content Call was precies wat we nodig hadden. We waren in de wilde weg aan het slaan met content en kunnen nu gestructureerd aan de slag met de juiste content op de kanalen plaatsen. We zijn nu in staat een content strategie op te zetten en het in rubrieken op te delen. We denken nu beter na over wie we willen aantrekken met onze socials, welke content we daarvoor gebruiken en op welke kanalen het terecht zou moeten komen. Ook hebben we een duidelijke call to action achter onze content nu.”