fbpx

Wil je content leren maken die jouw potentiële lievelingsklanten naar je toe trekt? Sluit je dan aan bij het Kick-ass Content Groepstraject!  

Van de 12 plekken zijn er nog 8 over!

Het Kick-ass Content Groepstraject voor creatieve ondernemers

Leer hoe je jouw potentiële lievelingsklant kunt aantrekken met kick-ass content, zodat zij niet meer om je heen kunnen! En jij geen hoofdpijn meer hebt over de vraag “wat moet ik nu weer vertellen?”. Want je hebt genoeg content op de plank liggen voor het komende jaar. En misschien zelfs ook wel voor het  jaar dáár op. We starten op vrijdag 12 maart ’21!

Waar gaat de reis naartoe? 🛫 Na het volgen van dit groepstraject kunnen jouw potentiële lievelingsklanten niet meer om je heen. Je wéét precies wat voor content je gaat maken om jouw lievelingsklant naar je toe te trekkenDoor middel van een kick-ass contentstrategie en overzichtelijke content planning word je een contentmachine, die jouw lievelingsklant écht aanspreekt, aantrekt en over laat gaan tot actie. Want je leert content creëren vanuit jouw lievelingsklant, je hebt het lef en moed om jezelf als expert te laten zien en te onderscheiden. Want die expert ben je al dat geloof ik 943848% en dat gaan we aan de buitenwereld laten zien. Dit doe niet alleen. Je leert dit allemaal onder begeleiding van mij en word je accountable gehouden door 11 andere creatives 💃💃💃.

Put your hands in the air als je…

🌶️ Connectie mist met andere creatives zoals jij, die je feedback geven en met je meedenken op het gebied van content

🌶️ Je regelmatig overweldigd voelt van alle mogelijkheden als het gaat om zichtbaar worden bij je potentiële lievelingsklant

🌶️ Allerlei webinars, masterclasses en cursussen volgt, maar de echt actie in de taxi ver te zoeken is

🌶️ Er helemaal klaar mee bent om alles zelf uit te zoeken

🌶️ Er klaar bent voor verandering én zelf die verandering in gang wil zetten

En wat nou als je…
Een Kick-ass Contentstrategie hebt waardoor JIJ de go-to person wordt voor jouw potentiële lievelingsklanten? 
Kick-ass Content Groepstraject
Kick-ass Content Groepstraject
En dat allemaal door jezelf te zijn en te blijven.
Want dat is 48892% de onderscheidende factor!
Het allermooiste is nog, je hoeft het helemaal niet alleen te doen!

We starten op 12 maart

Dag(en)

:

Uur(s)

:

Minute(s)

:

Second(s)

Van onzichtbaar naar go-to person voor potentiële lievelingsklanten

De Content Coach

Nog niet zolang geleden was ik onzichtbaar. Misschien denk je nu “hold up, wait a minute. Jij? Onzichtbaar?”.  Jup, ik deed 0,0 aan mijn eigen zichtbaarheid en deed 73839762% aan het vergroten van de zichtbaarheid van verschillende opdrachtgevers. Toen ik mezelf inschreef bij de KvK, sprong ik op een rijdende trein. Ik sjeesde van opdracht naar opdracht. De ene keer organiseerde ik een evenement, was ik de host en deed ik ook nog eens alle communicatie om mensen náár dat evenement te trekken. Het andere moment dacht ik een hele marketing- en communicatiestrategie uit en nam ook ook de uitvoer op mij.

Zoals je misschien begrijpt, ik maakte 0,0 tijd vrij voor mijn eigen zichtbaarheid. Met de gedachte: “Ik heb nu toch genoeg klanten om mijn agenda mee te vullen, wat kan mij nou gebeuren en waarom zou ik?”. Na anderhalf jaar ploeteren voor opdrachtgevers en zelf onzichtbaar zijn, bedacht ik De Content Coach. Want er waren té veel creatieve ondernemers zoals ik die 0,0 zichtbaar waren en het wekte irritatie bij mij op en het wakkerde een vuurtje aan.

Mijn tijd vol in De Content Coach stoppen deed ik nóg niet. Tot 12 maart 2020, samen met collega’s bij de theatergroep waar ik alle marketing én communicatie deed, waren we gekluisterd aan onze laptops. Nederland ging in lockdown. Ik bespaar je alle details, maar ik verloor 70% van al mijn opdrachten. Gelukkig had ik, in de beperkte tijd die ik voor de lockdown had, mezelf online al weggezet als de go-to person als het gaat om contentmarketing en zichtbaarheid. Er gebeurde iets bijzonders, ik had focus en ik trok allemaal klanten aan die later ook nog eens lievelingsklanten werden.

Als ik dit in een beperkte tijd kon, dan kan jij dit al helemaal! Want je doet het niet alleen, je doet dit met mij én 11 andere toffe creatives! Yaaaaaaaasss! In dit groepstraject leer ik je hoe ik ervoor heb gezorgd dat ik nu alleen nog maar lievelingsklanten aantrek én hoe jij dit kan doen op jouw manier!

 

Vaak wordt er over content gedacht, dat deze alleen is bedoeld voor Instagram. Content marketing gaat véél verder dan alleen je Instagram-account.
And I love to show you the way!

Dit zeggen happy creatives over De Content Coach

Leena & Niels | The Badass Collective

Voordat wij contact opnamen met Emel, De Content Coach, zaten wij met onze handen in het haar. Wat gaan we posten? Wanneer? Wat zijn de juiste teksten? Welke afbeeldingen gaan we gebruiken? Met deze vragen kwamen wij uit bij Emel. Wij vonden het fijn dat naast onze content Emel ons ook kon helpen met het bedenken van eventuele producten. Onze samenwerking heeft ons meer opgeleverd dan we hadden verwacht. We hebben sinds onze samenwerking, minder moeite met het bedenken van content. Wij raden Emel vooral aan als je echt goed bedachte stappen wilt maken in je Instagram reis, dit kunnen voor beginnende ondernemers zijn maar uiteraard ook ervaren ondernemers. Door alle kennis en vaardigheden geeft Emel je een solide fundering om daar vanuit te gaan bouwen aan een betere, effectievere en efficientere contentstrategie.”

Rhaida El Touny - Content Creator & Designer

Dankzij deze samenwerking heb ik eindelijk mijn eigen cursus kunnen opzetten en doen er inmiddels 50 mensen aan mee! Ik stelde het zo erg uit, omdat ik het gevoel had dat ik tegen een berg aankeek. Emel heeft mij ontzettend geholpen om van die grote berg een kleine heuvel te maken, ik kreeg veel meer overzicht en de motivatie om er eindelijk mee aan de slag te gaan!”

Aan wie raad je de trajecten van De Content Coach aan?
“Aan creatieve ondernemers, die aan de slag willen met een nieuw project, lancering van een nieuw product of hun contentstrategie totaal om willen gooien. Emel is your girl!

Darlaine Heitinga | Spatial Designer & Design Coach

“Verrassend hoe content en ontwerpen op elkaar lijken. Het gaat om verhalen vertellen en nu weet ik dat het niet eng is om dit online te doen. Want dit is eigenlijk iets dat ik dagelijks in mijn werk doe. Ik heb nu een beter beeld over de kansen en mogelijkheden van social media voor mij als ondernemer. En ik heb nu meer plezier gekregen om uit mijn schaduw te stappen. Ik werk veel en vaak met mensen die vooral lang bezig zijn in hun vakgebied. Ook al is Emel nog niet heel lang aan het ondernemen, ziet ze wel wat er nodig is om te ondernemen en het contentmarketing-vak uit te oefenen.”

Emily van Vught | Holistic Branding Expert

De Contentsessies met Emel hebben mij ‘gestructureerde inspiratie’ gegeven – een overkoepelende structuur waarbinnen ik helemaal los kan gaan en ik ook merk dat de ideeen veel makkelijker stromen. Verder heeft Emel me veel praktische tips gegeven en me er heel fijn aan herinnerd dat dingen die ik als vanzelfsprekend zie – mega waardevol zijn als content voor mijn doelgroep en volgers. Hier heb ik ook zeker op de lange termijn heel veel aan! Er is een poort aan mogelijkheden geopend!

Dit is aan te raden aan alle creatieve ondernemers die dingen net even anders willen doen – en vooral dicht bij zichzelf willen blijven. Die een manier zoeken om zelf met originele en waardevolle content te komen en te blijven komen en net als ik veel blinde vlekken hebben voor wat interessant is voor hun doelgroep.

Heidi Steele | Studio Steele

“Super enthousiast en geïnspireerd door Emel om aan de slag te gaan met al haar content tips! Ze geeft je een hele hoop ideeën voor content om van start te gaan. Emel heeft me handvatten gegeven hoe ik mijn eigen content kan bedenken. Hoe ik deze kan inzetten om mijn ideale doelgroep te bereiken en bij deze ook zichtbaar wordt. Ze bereidt zich goed voor en heeft dan ook mega veel tips! Zorg dat je klaar zit om volop mee te schrijven of typen. You don’t want to miss out!”

Iep Bergsma| Fotograaf, auteur & spreker

“De Content Call die ik met Emel heb gehad was echt een feestje. En niet alleen dat, het was ook nog eens waardevol. 

Emel had de call goed voorbereid. Ik merkte echt dat ze zich had verdiept in mijn onderneming en online zichtbaarheid. Ondanks dat dat al heel goed gaat, wist ze toch nog hele fijne tips te geven waar ik écht iets mee kan. Ik ben direct aan de slag gegaan met de tips van Emel en het kan niet anders dan goed komen. 

Ook als je al goed op weg bent en een sterke personal branding hebt, is de content call zeker een aanrader. 

De extra paar ogen die met je meekijken werkt heel verfrissend.”

Daniëlle Jiskoot | The Drag Agency

“De Content Call was precies wat we nodig hadden. We waren in de wilde weg aan het slaan met content en kunnen nu gestructureerd aan de slag met de juiste content op de kanalen plaatsen. We zijn nu in staat een content strategie op te zetten en het in rubrieken op te delen. We denken nu beter na over wie we willen aantrekken met onze socials, welke content we daarvoor gebruiken en op welke kanalen het terecht zou moeten komen. Ook hebben we een duidelijke call to action achter onze content nu.”

Na dit traject heb je dit bereikt 
1. Je bent de go-to person voor jouw potentiële lievelingsklanten

Jouw potentiële lievelingsklanten kunnen niet meer om jou heen. En denken als allereerste aan jou wanneer ze nodig hebben wat jij aanbiedt.

2. Je vindt zichtbaar zijn té gek

Want je wéét dat jouw zichtbaarheid niet alleen om jou draait, maar vooral om jouw lievelingsklant. Daarnaast zijn belemmerende gedachten als “wie zit er nu op mij te wachten?” verleden tijd. 

3. Je trekt méér lievelingsklanten aan

Je hebt door al mijn lessen, tips & tricks, jouw lievelingsklant helemaal in de smiezen. En is al jouw content gefocust op die lievelingsklant.

4. Je bent een strategische contentmachine

“Wat moet ik nu weer vertellen?” komt niet meer voor in jouw vocabulaire. Doordat je een kick-ass contentstrategie en planning hebt, die precies bij jou en jouw bedrijf past, zit je nooit meer zonder waardevolle content.

Put your hands in the air als je een creatieve ondernemer bent die…

🌶️ Weet wat ze wil en daar met volle motivatie naartoe wil werken

🌶️ Veel zelf wil doen, maar toch graag hulp inschakelt van een expert zodat je sneller gaat dan als je het allemaal alleen uitzoekt

🌶️ De go-to person wil zijn voor jouw potentiële lievelingsklant , zodat als mensen jouw hulp kunnen gebruiken meteen aan jou denken

🌶️ Een kick-ass aanbod heeft die nóg meer mag worden gezien door potentiële lievelingsklanten

🌶️ Helemaal ready is om consistent zichtbaar te worden bij potentiële lievelingsklanten

Dit zit allemaal bij je reis inbegrepen
Kick-ass Content Groepstraject
Kick-ass Content Groepstraject
Kick-ass Content Groepstraject
Kick-ass Content Groepstraject
Kick-ass Content Groepstraject

Het traject heeft een totale waarde van: €4100,-. maaaaaarrr dat wordt nóg niet de prijs. Totale investering voor dit traject is normaal €1997,- ex btw. en alleen deze ronde kun je meedoen voor €998,50. Dat is dus een dikke vette korting van 50% (!). Of als je kijkt naar de totale waarde 75% korting!

Alle genoemde bedragen hierboven zijn uiteraard exclusief btw.

Omdat dit de eerste keer is dat ik dit traject houd, heb ik hieronder wat reviews van De Content Courses verzameld. Deze cursus bevatte een fractie van wat we gaan doen met dit traject 🤩

Review De Content Courses
Review De Content Courses
Review De Content Courses
Review De Content Courses
De Content Courses
De Content Courses
Review De Content Courses
Review De Content Courses
Hieronder vind je een overzicht van welke onderwerpen, we per module induiken. Naast theorie via video, tekst, beeld en audio krijg je ook opdrachten. Om wat je net geleerd hebt, meteen in de praktijk te brengen. Actie in de taxi! Zijn we dan de hele tijd in de actiemodus? Ja en nee, we gaan ook flink aan de slag met reflectie en het delen van het gehele proces, met elkaar en de buitenwereld.
Module 0: Kick-off | Back to basic & Into the future

In de 3 uur durende kick-off leggen we een kick-ass basis voor dit traject. Met Into the future bepalen we waar je over een jaar wil staan en hoe je content daar een bijdrage aan gaat leveren. Back to the basics met een masterclass, waarin ik je alle basics van contentmarketing uitleg.

✔️ Live bijeenkomst via Zoom, waarbij de groep elkaar beter leert kennen (later terug te zien in de leeromgeving)
✔️ Concreet op papier waar je volgend jaar wil staan en hoe content daar een bijdrage aanlevert (volgens een format)
✔️ Exclusieve audio waarin ik mijn learnings met je deel
✔️ Interactieve masterclass over de basis beginselen van contentmarketing

Module 1: Quiche je niche, blijf dicht bij jezelf, gebruik je kennis & wordt gekozen

In week 2 & 3 gaan we aan de slag met jouw lievelingsklant, want vanuit dit punt ontwikkelen we een strategie. Je ontdekt wat jouw superpower is, waar je nog kennis op de plank laat liggen en welke oplossingen jij allemaal hebt voor de problemen, ambities en pijnpunten die jouw potentiële lievelingsklant heeft. En door een kick-ass contentmissie te hebben, maak je een einde aan inspiratieloosheid en het stemmetje dat zegt: “wat moet ik nu weer vertellen”.

✔️ Eerste deel van het Kick-ass Contentframework staat als een huis
✔️ Je hebt nóg duidelijker wie je lievelingsklant is, want die heb je helemaal ontleed middels reflectie en opdrachten die je uit je comfortzone trekken
✔️ De sweetspot voor je content heb je helemaal ontdekt, je contentmissie staat als een huis en you know what it takes om dit in te zetten om jouw potentiële lievelingsklant aan te trekken
✔️ Feedback op je contentmissie
✔️ Live Q&A via Zoom over lievelingsklanten (terug te zien in de leeromgeving)

Module 2: #goals, contentvormen, contentfases & kanalen 

Na het volgen van deze module heb je kick-ass contentdoelen, die jou gaan helpen bij het worden van de go-to person. Daarnaast leer je alles over content vormen, content fases en de mogelijkheden die content kanalen en andere platformen voor je hebben. En dit is ook meteen het moment om focus aan te brengen in de kanalen die je gebruikt/gaat gebruiken.

✔️ Het tweede deel van het Kick-ass Contentframework staat als een huis
✔️ Je weet alles over het stellen van contentdoelen
✔️ Je hebt meetbare doelen gesteld en weet ook hoe je deze kunt gaan tracken
✔️ Contentdoelen die passen bij waar jij over een jaar wil zijn
✔️ 1-op-1 sessie van 45 min. met Emel over je (content)doelen
✔️ Overzicht van kanalen en wat ze voor je kunnen betekenen
✔️ Je weet alles over contentfases en wat voor soort content je in welke fase kunt inzetten

Module 3: Kick-ass bio’s voor al je kanalen

In week 5 geef ik een masterclass waarin je alles leert over kick-ass bio’s voor al je kanalen en krijg je de opdracht om alles wat je tot nu toe geleerd hebt in jouw bio’s te verwerken.

✔️ Live masterclass via Zoom, duur 1,5 uur (terug te kijken in de leeromgeving)
✔️ Kennis over Instagram bio’s en Linkedin bio’s
✔️ Praktische opdrachten voor actie in de taxi
✔️ Feedback op je bio’s

Module 4: In hokjes denken & content brainstorm

Nu heb je alles helder rondom je potentiële lievelingsklant, je hebt een kick-ass contentmissie, content doelen, je weet welke content vormen- en kanalen je gaat inzetten. Tijd om over te gaan tot het bedenken van kick-ass content! Dit doen we door in hokjes te denken én met elkaar te brainstormen.

✔️ Middels opdrachten krijg je helder in welke hokjes je kunt gaan brainstormen over je content
✔️ Je leert hoe je het Contentboekje gebruikt om te brainstormen over content
✔️ Tips, tricks en how-to’s om over content te brainstormen
✔️ Live brainstorm van 1,5 uur via Zoom (terug te kijken in de leeromgeving maar natuurlijk leuker om live deel te nemen!)
✔️ Het hele Kick-ass Contentframework staat als een huis en je contentstrategie is compleet

Module 5: Kick-ass content in the making

Let the content games begin! Je weet wat kick-ass content is én wat voor content jouw lievelingsklant nodig heeft, je weet hoe je kick-ass content maakt, hoe je goede captions/teksten schrijft voor je kanalen. En leert alles over call to actions. Allemaal aan de hand van handige checklists, voorbeelden en oefening. Want vanaf hier gaan we aan de slag met creatie & feedback.

✔️ Checklist voor kick-ass content
✔️ Voorbeelden van kick-ass content
✔️ Ik deel mijn go-to methode voor sterke captions met je
✔️ Je leert meer over de opbouw van teksten voor je socials, mailings, blogs en artikelen
✔️ Tools die ik gebruik om kick-ass content mee te maken
✔️ Feedback op gemaakte content

Module 6: Strategisch content plannen & plantools

In deze module gaan we aan de slag met het strategisch plannen van content. Je leert te plannen in de Kick-ass Content Kalender 2021 waarin ik je stap voor stap in meeneem. Daarnaast gaan we in op verschillende plantools voor je social media content.

✔️ Je weet hoe de Kick-ass Content Kalender 2021 werkt en hoe je ‘m inzet voor jouw contentstrategie
✔️ Van elk stuk content die je maakt weet je precies wat het doel is en wat het je op gaat leveren
✔️ Je leert alles over plannen, plantools en contentdagen
✔️ 1-op-1 sessie van 45 minuten met Emel

Module 7: Trail and error

Dit is de laatste module van het traject, vanaf week 6 staat je strategie als een huis. In week 7 ben je aan de slag gegaan met het maken van kick-ass content en in week 8 met strategisch plannen. Vanaf week 8 t/m 11 gaan we aan de slag met trail and error. Want oefening baart kunst! En ik ga je niet nu je dit allemaal hebt geleerd het diepe in gooien.

✔️ 12 Cheerleaders die je aanmoedigen en feedback geven
✔️ Live Q&A van 1,5 uur voor al je vragen via Zoom (terug te kijken in de leeromgeving)
✔️ Ruimte voor al je vragen via de hotline naast de Q&A

Kick-out in week 12: Successen vieren

Tijdens de kick-out blikken we terug naar 12 weken actie in de taxi en reflectie. We vieren samen onze successen en delen learnings met elkaar!

Dit maakt het traject uniek:

1. 12 weken lang actie in de taxi, combinatie van theorie, mindset & alles in de praktijk brengen
Dit traject zorgt voor actie in jouw taxi. Het is een combinatie van theorie (die ik je leer middels video, audio, tekst en  masterclasses), mindset (die we oefenen middels reflectie) en de praktijk door alles wat je hebt geleerd meteen in de praktijk te brengen.

2. Jaren lang ervaring met contentmarketing, creatieve ondernemers & organisaties
Vanaf het moment dat ik de studieboeken in dook, was ik al bezig met content creatie. In mijn tijd als ondernemer heb ik mij gericht op creatieve ondernemers en organisaties. Daardoor weet ik precies wat zulk soort ondernemers nodig hebben! Enne, mocht je het nog niet door hebben, ik ben zelf ook een creative!

3. Het vormt een community met andere creatives
Je trekt 12 weken lang met 11 andere creatives op én hebt dus in totaal 12 cheerleaders die voor je klaarstaan om met je mee te denken en je aan te moedigen.

4. Het levert je consistente zichtbaarheid op bij jouw potentiële lievelingsklanten
Als ondernemer, is het super belangrijk om consistent zichtbaar te zijn. Want op deze manier weten jouw potentiële lievelingsklanten je te vinden. En bellen ze jou als eerste!

Antwoord op al jouw vragen

Wat is de investering voor dit groepstraject? En kan ik in termijnen betalen?

Het traject heeft een totale waarde van: €4100,- ex btw. maaaaaarrr dat wordt nóg niet de prijs. Totale investering voor dit traject is normaal €1997,- ex btw. en alleen deze ronde kun je meedoen voor €998,50 ex btw. Dat is dus een dikke vette korting van 50% (!). Of als je kijkt naar de totale waarde 75% korting!

Je kunt zeker in termijnen betalen. Zelf vind ik het altijd superfijn om mijn investeringen te spreiden. Daarom is het mogelijk om deze investering in één, twee, drie of vier termijnen verdelen.

Dat ziet er dan zo uit:
1 termijn van €998,50
2 termijnen van €500,-
3 termijnen van €335,-
4 termijnen van €255,-
Alle genoemde bedragen hierboven zijn uiteraard exclusief btw.

Kan ik dit groepstraject zakelijk aftrekken?

Ja zeker! Het is een investering in je bedrijf! De btw kun je terugkrijgen tijdens je kwartaal aangifte en je de rest kun je als zakelijke kosten aftrekken. Hoe chill is dat?

Hoe lang duurt dit traject? En hoeveel tijd ben ik hieraan kwijt?

Van begin tot eind zijn we 12 weken aan de slag. De eerste ronde start op 12 maart en eindigt op 28 mei ’21.

Ga ervan uit dat je ongeveer 4 uur per week kwijt bent aan het doorlopen van de modules, het maken de opdrachten, reflectie en samenkomen met de groep of met mij alleen.

Zijn er momenten die ik vrij moet maken in mijn agenda?

Dit groepstraject is volledig online te volgen. Elke week krijg je input in de leeromgeving in de vorm van video/audiolessen en de bijbehorende opdrachten.

Alle live momenten vinden plaats op Zoom, worden opgenomen en in de leeromgeving gezet.

Doen we alles in/als een groep?

Nee zeker niet! De groep zorgt samen met mij voor accountability, moedigen je aan en geeft je feedback op bepaalde onderdelen.

De masterclasses en live Q&A’s doen we als een groep. Daarnaast heb je nog 2 sessies met mij alleen van 45 minuten.

Hoe ziet een week binnen dit groepstraject eruit?

Elke donderdag komt nieuw materiaal en nieuwe opdrachten online in de leeromgeving.

De live masterclasses en live Q&A’s vinden op vrijdagen plaats van 10.30 tot 12.00 uur. Het verschilt per week of er een live is. Wanneer je je deelname bevestigt, krijg je een mail met daarin de planning voor het hele traject zodat je precies weet waar je aan toe bent, fijn toch?

Komt dit groepstraject nog eens terug?

Waarschijnlijk wel, later dit jaar! Voor dezelfde prijs? Zeker niet! Dit is de eerste keer dat ik dit traject met een groep doe. Dat is ook de reden waarom je nu voor deze aantrekkelijke prijs kunt instappen.

Hoeveel lijkt dit groepstraject op De Content Courses?

De Content Courses had de focus op één ding. Namelijk je contentstrategie. In dit groepstraject gaan we veel verder dan dat. We gaan ook aan de slag met o.a. je mindset, je grotere doel voor het komende jaar, het maken een vertaalslag naar je strategie en je wéét exact wat goede content is en hoe je die maakt. Eigenlijk is dit nog maar een tipje van de ijsberg. De Content Courses was nog maar een fractie van wat je tijdens het groepstraject gaat leren.

Leer ik ook verkopen tijdens dit traject?

Ja en nee. Het is géén salestraining of salestraject. Met elk stuk content die je de wereld instuurt ben je wel bezig met verkoop. Verkopen van je merk, je personal brand, je kennis, diensten en producten.

Ik leer je in dit traject hoe je de juiste content kunt maken die past bij jouw lievelingsklanten zodat je die tot je aantrekt.

Is dit traject gericht op creatieve ondernemers met producten of met diensten?

Je kunt met dit traject meedoen als je diensten verkoopt, maar ook wanneer je producten verkoopt. Bij allebei is het van belang dat je meer lievelingsklanten naar je toetrekt met de kick-ass content die je bedenkt, maakt en verspreidt.

Is dit traject gericht op Instagram?

Nope. Dit traject is gericht op content, contentmarketing, contentstrategie, het bedenken, maken en verspreiden van kick-ass content die jouw lievelingsklant naar je toe trekt.

Content gaat veel verder dan alleen je Instagram-account. Ik wil graag dat je op meerdere “paarden” wedt en dus niet alleen op Instagram inzet. Maar dat je ook kick-ass mails kunt schrijven, of blogs en LinkedIn-posts.

Leer ik ook alle functies per platform/social media kanaal?

Nee, dit traject bevat geen uitleg over hoe social media kanalen werken. Het is dan ook belangrijk dat je hier al wat basis kennis over hebt. Maar als je hier brandende vragen over hebt kun je die altijd stellen via de speciale hotline!

Ik heb nog geen aanbod, kan ik dan meedoen?

Contentmarketing is een zachte manier van het verkopen van je diensten en producten. Ik wil dat je de go-to person op jouw vakgebied wordt en het gaat best lastig als je je potentiële klanten niks hebt om aan te bieden. Dus het is belangrijk dat je al een aanbod hebt. Dit hoeven niet persé pakketten, trajecten of iets in die richting te zijn.

Hoe lang heb ik toegang tot de leeromgeving?

Je hebt een jaar lang toegang tot de leeromgeving, vanaf het moment dat je instapt.

Ik heb mijn missie/visie voor mijn bedrijf nog niet helder, kan ik dan meedoen?

Het is belangrijk dat je duidelijk voor jezelf hebt waarom je dit bedrijf bent gestart, waarom je in de ochtend je bed uitkomt en dat je een visie hebt over de toekomst.

Tijdens de kick-off gaan we het concreet hebben over waar je over een jaar wil staan. En dat gaat lastig als je nog geen flauw idee hebt wat je nou gaat doen met je bedrijf.

“Het is voor mij de beste beslissing óóít geweest om te investeren in de zichtbaarheid van mijn bedrijf, want hierdoor kunnen mijn lievelingsklanten niet meer om mij heen!” – Emel, De Content Coach

Nog een keertje alles op een rij
Kick-ass Content Groepstraject
Kick-ass Content Groepstraject
Kick-ass Content Groepstraject
Kick-ass Content Groepstraject
Kick-ass Content Groepstraject

Het traject heeft een totale waarde van: €4100,- ex btw. maaaaaarrr dat wordt niet de prijs. Totale investering voor dit traject is normaal €1997,- ex btw. en alleen deze ronde kun je meedoen voor €998,50 (!) ex btw. Dat is dus een dikke vette korting van 50%. Of als je kijkt naar de totale waarde 75% korting!

Alle genoemde bedragen hierboven zijn uiteraard exclusief btw.